esmaspäev, 16. juuli 2012

Kuidagi igav on.

Igav on tööl ja muidu ka, aga ma tean, milles asi on - ilmas! See on hea, et mina seda muuta ei saa, muidu mõni süüdistaks mind selles ka, nagunii olen ülemaailmses majanduskriisis süüdi. Kahju, et päikest ei ole. Tänu sellele ei ole ma oma taimi rõdule enam viinud, peale dendr. Nobile ja seda üleeile ja täna vaatasin, et rõdul temperatuuri pool üheksa hommikul 9°C, ma ütleks, et täitsa jama!
Siin on juunikuu külmanäpistatud paph
Tahtsin, et minu lapsuke teeks mu Giselast Muhus pildi, aga kuna ta arvas, et see on juba kuivama hakkav kukulinnupätt, siis loobus. Eks ta ikka nii on, et kui tahad, et miski tehtud saab, pead ise tegema, siis on kindel. Ma pean siiski mainima, et kahe nädala jooksul, mil mina ise puhkusel olin, hoolitses mu ma ei tea kes (vot ei paindu keel teda abikaasaks kutsuma, me ei ole ju abielus kuigi juba 25 aastat koos, elukaaslane on nagu mingi ajutine värk), ütleme üks mees, kes on minu juurde pikemaks pidama jäänud, edaspidi mees, mu lillede eest ja kusjuures järjekordselt päris hästi. Tundub, et liigse niiskuse tagajärjel läheb ainult Chiloschista yunnanensis välja, aga ei tea midagi. Kui tahad näha, kuidas su lilled kasvavad, peab mõneks ajaks neist eemale hoidma. Suurest pritsimisest oli mehe käeke küll natuke valus, aga kui natuke kiita sai, ununes ka valu. Kui ma nüüd ära ei sõnu, siis õnnestub ehk Psygmorchis pusilla, Dresslerella caesarita ja Plectorrhiza brevilabrise õisi varsti näha!

Praegu õitsev Stelis itatiayae


ja Phal. Surf Song

Augusti alguses võtan ülejäänud 2 nädalat puhkust, eks näis, mis üllatused siis koju naastes ootavad.

1 kommentaar: