kolmapäev, 2. aprill 2014

Kus see nali siin on?

Õudne, kuidas ma eile ikka tõmmata sain. No istusime täna oma firmas traditsioonilisel kollektiivsel hommikukohvil, kus me siis arutame õhtusi ja muid värskeid uudiseid. Selgus, et kõik eileõhtused minu kuuldud tähtsad uudised olid jamad. 1. Estonian Airi ja Lufthansa ühinemine. Ma veel mõtlesin, et vaat kui tore, et riik jamast lahti saab, sest soomlased on enda Finnairiga ka väga hädas. 2. Katrin Karisma ja Helgi Sallo hakkavad suvel Ringvaadet juhtima. Mõtlesin veel, et kas tõesti kedagi noort ei raatsita asenduseks tööle võtta/panna, peab just pensionäre kasutama, ilmselt küsivad vähem palka. Aga hea seegi, et suvel vähemalt Ringvaadet näeb. 3. Merkel kinkis Hiinale kaardi, kus peal endised Hiina alad, mis nüüd Venemaa käes. Mõtlesin veel, et ta ju provotseerib vaenu, hirmus inimene selline. Noh, ja kui mina täna kohvilauas imestasin, kas see kõik ei olegi siis tõsi, oli nalja kui palju ja tuli muidugi meelde, et 1. aprillil tehakse ju nalja.
Vot see on see, kui kõige tähtsam peab naise elus olema pliidi ees seismine ja kotleti praadimine, sest armastus pidavat kõhu kaudu käima (minu jaoks üks kõige nõmedam kõnekäänd või vanasõna, misiganes), sest tänaseks olen õppinud igaõhtuseid sooja toidu valmistamisi vihkama ja ma tunnen, et see on mu ajud umbe ajanud.
Minu harunenud orasliilia väänab õievart. Nädalavahetusel istutasin  ühe pojengi juurika maha, oli ilmselt väga vale liigutus, eks näis.

4 kommentaari:

  1. Kui see sind lohutab, siis hämmeldunuid oli teisigi. Sellest sain ma aru, et Tartu uus linnapea linnaosavanemaid palkama ei hakka, uudis oli liiga absurdne, aga nt lahtikäiva silla lugu oli üsna usutav.
    Tagantjärele ei taha 1.aprilli PM lugedagi. :)

    Ma arvan, et ei juhtu pojengiga midagi, kui soojemaks läheb, hakkab kasvama.

    VastaKustuta
  2. Pojeng on ses mõttes väga vintske. Juurejupp mõtleb päris kaua. Mul on paar sellist, kes istutamise aastal ei kõssagi, ilmselt pakkimise ajal katki tehtud juure põdemine. Rahulikult aiamullas kasvatatakse uued pungad ja järgmisel kevadel siis tasapisi kasvama.
    Mismoodi käib armastus kõhu kaudu? Ainult väga lolli mehe armastus oleneb toidust. Kui elus tõesti mitte millegi muu vastu huvi ei ole, siis võib aru saada, aga muidu... Mina väidan, et armastus (Nb! Mitte järglaste tootmise lihtne ja yhe-kahekomponendiline toiming, armastusel on sellega vähe asja) on keerukas intellektuaalne protsess, milles on olulised pikema aja jooksul toimuvad syndmused ja sotsiaalmajanduslikud nähtused.
    Aprillinaljad on arusaamatu ja sisutu tava. Kunagi, väidetava kalendrikorrigeerimise ajal võis tal ju mõte olla, aga praegu, mitusada aastat hiljem...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks see kõik ole kodust kaasa antud, kusjuures tundub, et aastatega läheb ainut hullemaks. Meil on millegipärast just tema see, kes leiab, et võiks abielluda. Oleme ca 30 aastat vabalt elanud ning mina ei ole veel mõjuvat põhjust leidnud, miks seda tegema peaks. Tema põhjuseid ma muidugi aiman. Mina võin armastada ja hoolida ka ilma abieluta ja tühja kõhuga. Kasvatan oma lilleräbalaid ja olen omamoodi õnnelik!

      Kustuta