reede, 5. oktoober 2012

Saak.

Minu phaled on hulluks läinud! Kõikidel on õievarred tulemas, ka neil, kes praegu õitsevad ning kõik on enamvähem ühepikkused. Rohelisel lõhnaval lemmikul lausa kaks (mõtlesin, et on mingi võsu, aga hoopis õievars). Ma ütleks, et nii palju küll ei oleks vaja, lepin ka vähemaga. Siit soovitus - kastke oma orhideesid suhkruveega! Ma arvan, et see ongi põhjus.
Tellimuste hooaeg on selleks aastaks ilmselt läbi, saak oli päris hea:
- Phal. Surf Song, täna õievars (Currlin)
- Phal. Zoro Amato, täna õievars (Currlin)
- Stelis omalosantha, elus! (O&M)
- Stelis itatiayae, elus! (O&M)
- Isabelia virginalis, elus! (O&M)
- Dipteranthus planifolius, elus! (Kopf)
- Stelis tolimensis, elus! (Kopf)
- Dresslerella caesariata, kasvab hästi (soovinimekirjast)
- Plectorrhiza brevilabris, õitses, kasvab hästi (Ecuagenera)
- Stelis glomerosa, suvise ülekastmise tulemusena surnud (Ecuagenera)
- Stelis hutchisonii, elus, uued lehed (Peruflora)
- Bulbophyllum bicolor, elus (asendustaim Tollilt)
- Hofmeisterella eumicroscopica, kohaneb (Peruflora)
- Macroclinium aurorae, kohaneb (Peruflora)
- Stenia pallida, kohaneb (soovinimekirja taim Peruflorast)
- Phal. braceana, kohaneb (Leedu)
- Ceratocentrum fesselii, kohaneb (Leedu)
- Cypr. Ulla Silkens, ootab istutamist (Schuster)
- Ornithocephalus gladiatus, jälgimisel,viimane saadetis, liigse niiskuse tagajärjel mõned lehekesed mustad ning maha langenud (Schwerter)
- Phal. Mambo × Penang Girl, viimane saadetis ja liiga märg, ümberistutatud, jälgimisel (Schwerter)
Õnneks on enamvähem kõik minid, muidu peaks ise juba väljakolima hakkama.
Mul ei ole ühtegi cattleyat ning pole plaanis ka neid muretseda, ma isegi ei tea miks.
Peab hakkama lisavalgustuse peale mõtlema ja tööl ühelt arvutilt ventilaatori maha monteerima, sest suure kasti väike vent on liiga väikse võimsusega.
Nädalavahetusel lasen lapsel mulle ühe fotokoolituse teha, sest ta ise läheb esmaspäeval sõjaväkke ning mul ei olegi kedagi, kes pilte teeks.
Üks hoiatus veel - ärge hoidke õunu õitsvate orhideedega ühes ruumis! Juba eelmisel aastal viskasid mul kõik oma õied sisuliselt päevapealt maha kui õunad natuke kauemaks tuppa jäid (ei olnud lihtsalt kohe neid kuskile ladustada, ma ei räägi kohesöömise kogusest). Noh, ja sel aastal sama ämber!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar