esmaspäev, 22. oktoober 2012

Välja mõtlesin!

Mõtlesingi välja, mida õhtuti teleka ees tukkumise asemel tegema hakkan! Tikkima! Mulle isiklikult tundub see kõige sobilikum tegevus olevat ja egas mina mingit nõelapatja ei tiki, ikka voodile katet kohe. (Tühja sest, et viimati sai umbes 4-ndas klassis tikitud). Katsun liituda muhutikand.ee-ga ja küll ta läheb! Kui ette võtta, siis ikka suurelt. Küsimus on ilmselt sügises, mida ma absoluutselt ei armasta ja kõige vähem armastan oktoobrikuud. Siis ma tunnen veel, et pean liituma Soome Orhideekasvatajate Ühinguga. Liitudes hakkan iga kuu vastavat kirjandust kah veel saama .
Mul oli sünnipäev. Mina oma sünnipäevadel kutsun ema ja õed oma peredega külla ja üritan midagi lihtsat ja head süüa teha. Seekord pakkusin kartuliputru, õlles hautatud jänest rosmariini, porgandi ja küüslauguga, lõpus lisasin veel ka vahukoort. Kõik väga lihtne, lollikindel ja maitsev. Magusaks olen viimastel aastatel tellinud Bonapartest miskit huvitavat torti, kallis on küll, aga kõik nende tooted on 100% ja veel rohkemgi oma hinda väärt. Seekord pakkusin Trühvli torti, ei olnud see mingi tordi biskviit ja võikreem, vaid kõige ehtsam trühvel, no nagu trühvli kommi sisu oli kogu tort. Põhi oli miski õhuke pähkli puru, keskel oli ka  pähkli õhuke kiht ning pealt ... kunstiteos: trühvlid vaarikamaitselise täidisega jne, ma ei teagi, mis see kõik oli, aga kurivaim kui hea!
 Eelmisel aastal tellisin Croquembouche, millest tegin pilti ka

Add caption

Nii, nüüd natuke orhideedest ka. See rääbakas, millest eelpool juttu on olnud, osutuski ontsiidiumiks, ilusate suurte õitega. 


Üks kääbustest õitseb ka, Tolli kaudu Leedust tellitud, nime järgi Ceratocentron fesselii, aga tegelikult.... Pean veel netiavarustest selgust saama, miskit nime nagu tahaks talle.

Ceratocentron fesselii

Minu oma, õis ca 0,5 cm

Cypripedium "Ulla Silkens" on tänaseks päevaks veel maha istutamata, ei teagi mis saab. Muhusse pole keegi meist veel jõudnud.

1 kommentaar:

  1. Hei täältä Suomesta. Mukava piipahtaa blogissasi ja nähdä kuviasi. Sinulla kun on myös pieniäkin orkideoja ja niistä olen kovin kiinnostunut. Minulla on tällä hetkellä jokunen orkidea kukkimassa ja jokunen nupulla. Monesti olen iloinen pienestäkin elonmerkistä orkideoissani, uusi juuri tai lehti ovat jo hyvä merkki orkidean viihtymisestä hoidossani :) Kuulemisiin

    VastaKustuta