esmaspäev, 16. mai 2016

Ilus ja mõnus!


Kevadet ma mõtlen. Toominga, nartsissi, niidetud muru ja vihma lõhn. Oi kui hea!
Käisime jälle saarel. Niitsime, rohisime, trimmerdasime ja natuke ka molutasime, no täielik sanatoorium.
Saime värsket kala, tänu millele mina end veristatud, mingi kahtlane suur lind lendas pimeduse varjus meie hoovi vana kastani puuõõnsusesse. Tema tuvastamine seisab veel ees. Taimekesi on käkikesel juurde ilmunud. Flora Montanast tellitud kivirikud istutasin maha, vist päris keerulised kasvatada, kuid eks aeg näitab. Julgen firmat soovitada, sest taimed olid väga ilusad ja kohale jõudsid normaalse ajaga.
Pildijoru:
Varsti hakkab õitsema. Ise seemnest kasvatasin, seepärast ka selline paras punt. 



Aquilegia flabellata madal vorm vist
 

Paronychia kapela ssp serpyllifolia – liivateelehine küüsnelk
Liiga palju vaba ruumi, puhkuse ajal hakkan kivistama. Niitjamees lasi kogu torust tuleva hakke ilusasti käkile, kuigi sai sõnad peale loetud, aga nagu seinale.
 
 
Primula auricula ssp. ciliata
Ise kasvatasin seemnest, täna päris suur punt. Armas!





Tundmatu, kes ka sügisel õitses. Tuli kellegi potis, üks väike leheke oli. Täna küpsetab jälle pungi.
 


 
Kui õis lahti, ehk siis oskan öelda kellega tegu. Eelmisel aastal külvasin, kuid nüüd on kõik sassis

4 kommentaari:

  1. uhke kivila :) ja kas ma olen õigel teel kui näen roosat võilille ?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Keskelt kollane, äärtest roosa. Kivilas pole uhket midagi, on aastaga maa sisse vajunud ja näeb välja nagu kalmuküngas.

      Kustuta
    2. ongi hea, et vajus, nüüd saad kohendada :) Oh, aga roosa võilille kohta ei ütle ma parem midagi ja ei tõota ka igaks juhuks. ma ootan, et põhiliik lõpetaks selle produsteerimise :D

      Kustuta